(3. nädal) "Uue meedia" positiivne ja negatiivne mõju traditsioonilisel

Me elame ajastul, mil teabevahetuse lihtsus ja kiirus on jõudnud fenomenaalsetesse kõrgustesse! Uudistevood ei lõpeta uuendamist, iga teie sõber teab kogu maailma standardite järgi mõnest ebaolulisest sündmusest. Me neelame iga päev palju teavet ja see on imeline! Tegemist on uue meediaga. Aga mis saab vanadest? Kuidas nad muutuvad, arenevad või isegi surevad välja? Vaatleme uue meedia traditsioonilisi mõjutavaid tegureid: positiivseid ja negatiivseid.

Negatiivsed tegurid

Üks peamisi puudusi on nõudluse vähenemine, mis on seotud "uue meedia" nõudluse kasvuga. Kui kaua aega tagasi ostsite meelega ajaleheajakirja? Kas kaabeltelevisiooniteenus on teie kodus ühendatud? Kas sa kuulad raadiot kusagil mujal kui oma autos?

Kuigi üsna suur osa elanikkonnast (> 85%) kulutab televiisorile, on viimastel aastatel nõudlus vähenenud, mis tõenäoliselt mõjutab pakutava sisu kvaliteeti.

Suur puudus, mis võib olla väga tüütu, on sobimatu reklaam. Kui Internetis luuakse üha rohkem reklaami meie huvidest lähtuvalt, siis televisioon, raadio, ajakirjad reklaamivad meile jätkuvalt teie kassi puudumisel tingimuslikku "kassitoitu". Suunatud reklaam on traditsioonilise meediaaia suur kivi.

Positiivsed tegurid

Oma positsioonide säilitamiseks kasutab traditsiooniline meedia uute kogemusi, muutes teabe mitmekesisemaks, muutes selle esitamise meetodeid. Telerit sisse lülitades võivad tavalised uudised tunduda väga stiilsed ja kaasaegsed: ilusad videolülitused, kiire ja sisutihe voog (mis on uudistesaadetele tegelikult omane) meeldivad keskmisele YouTube'i vaatajale.

Peaaegu kõigil vanadel meediatel on oma Interneti -versioon, kus saate salvestamisel vaadata oma lemmikprogrammi, teada saada praegu eetris oleva muusika nime, lugeda liikvel olles nutitelefonist ajakirja / ajalehe artiklit.

Selline pealtnäha tühine traditsioonilise meedia areng jätab nad vee peale ja suudab "ette valmistada" ka kõige konservatiivsemaid infotarbijaid (tere mu vanaemale 😊) Interneti jaoks.

Allikad:

https://wearewhitehat.com/blog/2019/old-media-vs-new-media/

https://www.webfx.com/internet-marketing/traditional-media-vs-new-media.html


Kommentaarid

Populaarsed postitused sellest blogist

(1. Nädal Rus) Бытовое чудо 1990-2017 или как появлялись смартфоны, беспроводные наушники, голосовые ассистенты

(2. nädal) "Failide" saatmine enne internetti

(1. nädal) Igapäevane ime 1990-2017 või kuidas ilmusid nutitelefonid, juhtmevabad kõrvaklapid ja hääleassistendid